2014. július 18., péntek

Első fejezet

Sziasztok! Remélem tetszeni fog az első rész.
Ennek a blognak Neymar Jr lesz a főszereplője.


Egy teljesen normális napnak indult minden.
Korán reggel keltem, mint mindig.
A nap gyönyörű volt, imádtam.
Nadrágot húztam, és egy felsőt.
Ki léptem az utcára.
- Oh, Brazilía mennyire szeretlek.- suttogtam.
Éppen a boltba indultam, hogy hozzak reggelit a családomnak.
Nincsen jobb egy kis friss tejnél és kenyérnél.
Az utcában nagy volt a felhajtás, hiszen pár hét és indul a VB.
Apukám óriási rajongó, az évek során anyukámat is azá tette.
Köszöntem mindenkinek, akik velem szemben jöttek.
Hamar oda értem a bolthoz, ahol nagy volt a tömeg..ezért egy közeli kis boltba indultam.
- Szép napokat Bruna.- Köszöntött Maria.
- Szia.- Mosolyogtam.
- A reggeli szokásost kéred drágám?
- Természetesen.- Amíg Maria kimérte a tejet, én addig kenyérért mentem. Közben persze sokat beszélgettünk.
- Anya, és az egész család is remekül van.- Mondtam, s fizettem.
Rá néztem az órára.
8:23
- Oh, sietnem kell. Apa fél kilenckor ér haza a munkából, és reggelit szeretnék neki készíteni.- Maria bólintott, én elvettem tőle a maradék pénzt, és indultam.
Már az ajtónál voltam, siettem, ezért futottam.
Valaki nekem jött, és elejtettem a tejet, ami leesett és az üveg széttört, a tej a szandálomon és a lábamon folyt.
Minden nagyon gyorsan történt.
Felnéztem és egy sapkás férfit láttam.
Elsőnek nem ismertem Őt fel.
- Uh, bocsánat.- Mondta.
Lépni szerettem volna, de egy üveg szilánk bele állt a talpamba, biztos, ahogy leesett, egy darab beesett a szandálomba.
- Au.- nyöszörögtem.
- Egy üveg szilánk.- Egy lábra álltam és összeszorítottam a fogaim.
Ekkor szembesültem azzal, hogy aki előttem áll az..
Neymar Jr.
A focista.
És az én gyerekkori legjobb barátom.

A kórházba tartottunk.
Neymar gondoskodó volt.
Felemelt és a kocsijához lopakodtunk.
Senki nem ismert fel. Minket. Együtt.


Ez lett volna az első rész:) Komizni ér!!!
2 KOMI ÉS KÖVETKEZŐ RÉSZ JÖN:)
Ami hosszabb lesz.

3 megjegyzés: